بهترین دکتر کاردرمانی سکته مغزی از بروزترین تمرینات و راهکارها برای کمک به بهبود شرایط بیمار مبتلا به سکته مغزی و بازیابی توانایی های وی بهره می برد.

سکته مغزی می تواند تأثیر مخربی بر فرد و خانواده اش داشته باشد. سکته مغزی به دلیل اختلال در خون رسانی به مغز ایجاد می شوند. اثرات سکته مغزی می تواند چشمگیر باشد و روش زندگی افراد را تغییر دهد. سکته مغزی می تواند بر تمام فعالیت های زندگی روزمره تأثیر بگذارد. توانایی شما برای بلند شدن از رختخواب، لباس پوشیدن، نوشیدن نوشیدنی، خواندن کتاب و … را تحت تاثیر قرار دهد.

بخش های مختلف مغز وظایف مختلفی را انجام می دهند: دیدن، احساس، تعادل، حرکت، درک زبان، رفتار، حل مسئله و احساسات. سکته مغزی زمانی رخ می دهد که جریان خون بخشی از مغز قطع شود. اگر خون رسانی به بخشی از مغز که عملکرد خاصی را انجام می دهد (مانند دیدن، حرکت دادن دست ها و پاها، یا صحبت کردن) قطع شود، این قسمت های بدن یا عملکردهای بدن آنطور که باید کار نمی کنند.

فعالیت‌های زندگی روزانه (ADLs) فعالیت‌های روزانه هستند که افراد برای حفظ سلامت و رفاه انجام می‌دهند. ADLها شامل خوردن و آشامیدن، حرکت کردن، توالت رفتن، بهداشت شخصی، لباس پوشیدن و درآوردن لباس و نظافت است. هنگامی که سکته مغزی نحوه عملکرد قسمت‌ها یا عملکردهای بدن را تغییر می‌دهد، توانایی انجام ADL می‌تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

برای بزرگسالان مبتلا به سکته مغزی، هدف کاردرمانی بهبود توانایی انجام ADL است. راهبردهای مورد استفاده توسط کاردرمانگران شامل مداخلات مبتنی بر فعالیت، تکنیک‌های انطباقی، فناوری کمکی و سازگاری‌های محیطی است.

بهترین دکتر کاردرمانی سکته مغزی

بهترین متخصص کاردرمانی سکته مغزی در منزل با ارزیابی دقیق بیمار و بررسی میزان توانایی ها و مشکلات موجود به بیمار برای غلبه بر مشکلات ایجاد شده کمک می کند.

یک کاردرمانگر باید ارزیابی خود را در ۷۲ ساعت اول ارجاع کامل کند. اغلب در عمل بالینی بسیار زودتر از این دیده می شود. نیازهای توانبخشی باید در اسرع وقت شناسایی شود. 

بهترین دکتر کاردرمانی سکته مغزی ارزیابی می کند که فرد با کدام فعالیت‌های زندگی روزمره دست و پنجه نرم می‌کند، مانند تغذیه یا لباس پوشیدن. آنها مهارت های مورد نیاز برای انجام این فعالیت ها از جمله شناخت، بینایی، خلق و خوی، عملکرد فیزیکی و مشارکت اجتماعی را ارزیابی خواهند کرد و یک برنامه درمانی ایجاد خواهند کرد. درمان معمولاً شامل تمرین مهارت‌های خاص یا فعالیت‌های روزمره است. اغلب نیاز به بررسی سازگاری با فعالیت وجود دارد، به عنوان مثال با کمک یا با ساده کردن کارها. کاردرمانگر در کنار فرد کار می کند و به او و خانواده اش برای کاهش مشکلات بیمار آموزش می دهد. 

کاردرمانی برای افراد مبتلا به سکته مغزی می‌تواند توانایی آنها را برای انجام این فعالیت‌های روزانه بهبود بخشد و از زوال آن‌ها در این توانایی‌ها جلوگیری کند.

متخصصان ما در بهترین مرکز کاردرمانی سکته مغزی در منزل خدمات تخصصی توانبخشی را برای مبتلایان به سکته مغزی در منزل و در کنار عزیزانشان فراهم می آورند.

 

کلمات مرتبط :

بهترین دکتر کاردرمانی سکته مغزی در منزل – بهترین مرکز کاردرمانی در منزل – متخصص کاردرمانی در منزل – کاردرمانی برای سکته مغزی – کاردرمانی برای پارکینسون – کاردرمانی برای ام اس در منزل

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ