متخصص کاردرمانی در منزل به افرادی که به هر دلیل دچار ناتوانی های جسمی ـ حرکتی شده اند کمک می کند تا با کیفیت و استقلال بیشتری زندگی کنند.

کاردرمانگر به شما نشان خواهد داد که چگونه فشار وارده بر مفاصل خود را کاهش دهید. این به عنوان محافظت از مفاصل شناخته می شود. این بدان معنا نیست که شما باید استفاده از مفاصل خود را متوقف کنید، فقط باید سعی کنید از آنها متفاوت استفاده کنید.

کاردرمانگر شما همچنین می‌تواند در مورد نحوه مدیریت خستگی که اغلب با بیماری های مختلف همراه است به شما کمک کند.

تکنیک‌ های آرام‌سازی که متخصص کاردرمانی در منزل به شما آموزش می دهد ، می‌توانند به مقابله با اثرات استرس و خستگی کمک کنند و به کنترل درد کمک کنند.

هدف کاردرمانی کمک به افرادی است که به دلیل بیماری یا ناتوانی در کار روزمره، خانه یا فعالیت های اوقات فراغت خود با مشکل مواجه هستند. برخی از کاردرمانگران دانش تخصصی در برخورد با مشکلات ناشی از سکته مغزی و شرایط مربوط به آن دارند و با شما برای یافتن راه‌حل‌هایی برای این مشکلات همکاری می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که به طور مستقل به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهید.

در اولین قرار ملاقات شما، کاردرمانگر وضعیت شما را ارزیابی می کند، از جمله اینکه کدام مفاصل تحت تاثیر قرار گرفته اند و کجا درد دارید. آنها در مورد هر مشکلی که در کارهای روزمره دارید می پرسند. اگر قبل از قرار ملاقات به این موارد فکر کنید، کمک خواهد کرد.

متخصص کاردرمانی در منزل چه کمکی می کند؟

بیماری و عوارض ناشی از آن می تواند شما را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد، اما کاردرمانگر شما به شما کمک می کند تا با وجود مشکلات ایجاد شده تا جای ممکن مستقل بمانید و بتوانید به انجام فعالیت های خود بپردازید.

کاردرمانگر شما می‌تواند به شما کمک کند تا کار، خانه و فعالیت‌های اوقات فراغت خود را تجزیه و تحلیل کنید، مشکلات را پیدا کنید و تغییراتی را پیشنهاد دهید که ممکن است به شما کمک کند تا فعالیت های خود را با کمترین مشکل انجام دهید.

متخصص کاردرمانی در منزل با تجویز وسایل کمک حرکتی به شما در داشتن حرکت بطور مستقل کمک زیادی می کند ، افزایش استقلال در انجام فعالیت ها و کاهش وابستگی به اطرافیان نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد دارد.

کاردرمانگر شما می‌تواند بهترین ابزارها را برای آسان‌تر کردن کارها در خانه یا محل کار راهنمایی کند. طیف وسیعی از وسایل کمکی و لوازم موجود وجود دارد – از قلم‌های درشت گرفته تا پوست‌کن‌های سبزیجات. در صورت نیاز، درمانگر می تواند به شما کمک کند تجهیزات ویژه ای را با توجه به شرایط خود تهیه کنید.

سایر موارد

  • توصیه هایی در مورد استفاده از مفاصل بدون فشار دادن آنها
  • آتل برای حمایت از مفاصل در هنگام کار یا استراحت
  • توصیه هایی در مورد وسایل و تجهیزات برای کمک به راحتی شما در خانه و محل کار
  • تمریناتی برای بهبود حرکات دست و مچ دست و گرفتن
  • توصیه هایی در مورد برنامه ریزی و ایجاد تعادل در فعالیت های روزانه با استراحت برای کاهش خستگی (خستگی)
  • کمک و مشاوره در مورد مشکلات رانندگی و حرکتی
  • تکنیک های آرامش بخش
  • کمک و مشاوره برای مقابله فیزیکی و عاطفی با تغییراتی که ممکن است شرایط شما ایجاد کند.

 

کلمات مرتبط :

متخصص کاردرمانی در منزل – مرکز کاردرمانی در منزل – کاردرمانی در منزل سکته مغزی – کاردرمانی در منزل ام اس – کاردرمانی در منزل تهران 

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ