کاردرمانی در منزل در شرق تهران خدمات کاردرمانی را با بالاترین کیفیت به عزیزانی که دسترسی به خدمات کاردرمانی در کلینیک ندارند ارائه می دهد.

درمان بخش بزرگی از بهبودی از آسیب یا زندگی با یک بیماری طولانی مدت است. وقتی صحبت از کاردرمانی به‌ویژه به میان می‌آید، مزایای زیادی برای بیماران، آسیب دیدگان یا سالمندان به همراه دارد. به گفته انجمن ملی کاردرمانگران، این شاخه از درمان به افراد کمک می کند تا از طریق استفاده درمانی از فعالیت های روزمره، که به آنها مشاغل نیز می گویند، در کارهایی که می خواهند و باید انجام دهند، مشارکت کنند. مداخلات کاردرمانی در منزل در شرق تهران می تواند به کودکان دارای معلولیت کمک کند تا بتوانند به طور کامل در موقعیت های اجتماعی ادغام شوند. آنها می توانند به افراد کمک کنند تا پس از آسیب بهبود یابند و می توانند به سالمندان در سازگاری با تغییرات فیزیکی و شناختی کمک کنند.

کاردرمانی در منزل در شرق تهران

  • ارزیابی فردی برای تعیین اهداف
  • طرح سفارشی طراحی شده برای بهبود عملکرد فعالیت های روزانه
  • توصیه هایی برای تجهیزات تطبیقی ​​و آموزش
  • راهنمایی برای اعضای خانواده و مراقبین
  • ارزیابی نتایج به صورت دوره ای برای اطمینان از دستیابی به اهداف به طور مداوم. در غیر این صورت، می توان تنظیماتی را در برنامه انجام داد تا با شکست یا پیشرفت غیرمنتظره سازگار شود.

به طور کلی، درمانگران استراتژی هایی را برای بیماران خود ارائه می دهند تا فعالیت های روزانه را مدیریت کنند و در عین حال خطر آسیب یا کاهش بیشتر را کاهش دهند. این اغلب یک فرآیند دادن و گرفتن است که در نهایت تناسب صحیح بین توانایی های بیمار، محیط خانه و محدودیت های بیماری یا آسیب را تعیین می کند. هدف اصلی آنها بهبود کارایی و به حداکثر رساندن نتایج مثبت برای بیماران است.

کاردرمانگران با انواع بیماران و بیماری ها کار می کنند. یکی از حوزه های مهم تمرکز کار با سالمندان و آرتریت روماتوئید مزمن آنها است. متخصصان کاردرمانی در منزل به بیماران و خانواده‌ها کمک می‌کنند تا با محیط خود سازگار شوند، وظایف را اصلاح کنند و از تجهیزاتی برای بهبود مشارکت در هر جنبه از زندگی روزمره خود استفاده کنند.

به عنوان بخشی از این نوع طرح، درمانگران می توانند به بیمار کمک کنند تا خستگی را مدیریت کند تا انرژی را حفظ کند و استرس را کاهش دهد. در عین حال، آنها می توانند تکنیک های آرام سازی را با هدف بهبود عادات خواب آموزش دهند. یادگیری نحوه محافظت از مفاصل، مدیریت دردهای مزمن، و استفاده از تجهیزات مناسب بخشی از مراقبت روزانه است.

فواید کاردرمانی در منزل شرق تهران

وقتی مردم درباره کاردرمانی می شنوند، اغلب به بزرگسالان یا افراد مسن فکر می کنند، در حالی که افراد در هر سنی می توانند از مزایای کاردرمانی در منزل بهره ببرند.

درمانگر می تواند به سادگی به بیمار نیازمند خدمات توانبخشی کمک کند تا با بالا رفتن سن زندگی بهتر و سازنده تری داشته باشد. یادگیری دوباره مهارت‌های فراموش شده و افزودن روتین‌های جدید می‌تواند نه تنها سلامت جسمانی بلکه سلامت روانی و عاطفی آن‌ها را نیز بهبود بخشد.

مزایای کاردرمانی در منزل عبارتند از :

  • دریافت خدمات توانبخشی در منزل و بدون نیاز به مراجعه به کلینیک کاردرمانی که سبب افزایش احساس راحتی در بیمار می شود.
  • افزایش اعتماد بنفس
  • تشویق به افزایش تعاملات اجتماعی
  • کاهش استرس
  • بازیابی قدرت و توانایی های حرکتی
  • سازگاری با تغییرات ایجاد شده

 

کلمات مرتبط :

کاردرمانی در منزل در شرق تهران – توانبخشی در منزل – کاردرمانی سکته مغزی – کاردرمانی سالمندان

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ