کاردرمانی بیماران پارکینسون برای کمک به توانبخشی و کاهش عوارض این بیماری از اهمیت زیادی برخوردار است که با مراجعه به کلینیک کاردرمانی یا بصورت خدمات کاردرمانی در منزل قابل ارائه است.

کاردرمانی به بیماران کمک می کند تا در کنار پیشرفت بیماری فرد بتواند حداکثر استقلال را در انجام امور روزمره خود داشته باشد.

 هدف اصلی کاردرمانی این است که توانایی بیماران را در انجام فعالیتهای زندگی روزمره افزایش دهند.

کاردرمانی می تواند به بیمار کمک کنند تا با وجود علائم و عوارض ایجاد شده بالاترین کارایی را داشته باشند.

کاردرمانی کیفیت زندگی بیماران پارکینسون را افزایش می دهد.

کاردرمانی می تواند به افراد مبتلا به بیماری پارکینسون در فعال ماندن در زندگی روزمره کمک کند.

هدف از کاردرمانی حمایت از بیماران مبتلا به این عارضه است تا آنها بتوانند به فعالیتهایی که برای آنها مهم است ادامه دهند و استقلال خود را حفظ کنند.

با پیشرفت پارکینسون ، ممکن است انجام کارها یا فعالیت های روزمره دشوارتر شوند و یا وقت و انرژی بیشتری را صرف کنند ، به عنوان مثال غذا خوردن و نوشیدن ، لباس پوشیدن ، استفاده از رایانه و … ممکن است برای بیمار دشوار شود ، کاردرمانی می تواند به بهبود توانایی ها در انجام امور روزمره کمک کند.

از آن جایی که بسیاری از مبتلایان به بیماری پارکینسون دچار مشکلات حرکتی شده و در نتیجه مراجعه به کلینیک کاردرمانی برای آن ها دشوار است خدمات کاردرمانی در منزل برای این افراد بسیار ارزشمند است.

خدمات کاردرمانی بیماران پارکینسون

متخصص کاردرمانی به بیمار کمک می کند تا تحرک طبیعی خود را حفظ کند و با کمترین مشکل حین راه رفتن مواجه شود، کاردرمانگر همچنین توصیه هایی در ارتباط با استفاده از وسایل کمک حرکتی در حین راه رفتن به بیمار خواهد کرد که به جلوگیری از افتادن و از دست دادن تعادل در این افراد کمک زیادی می کند.

اعلب مبتلایان به پارکینسون دچار عوارضی همچون خستگی مزمن می شوند با خدمات توانبخشی و کاردرمانی می توان به این افراد کمک کرد تا با مدیریت فعالیت ها از بروز هستگی جلوگیری کرده و انرژی خود را در تمام طول روز حفظ کنند.

بیماری پارکینسون معمولا سبب بروز ضعف عضلانی و حرکتی در افراد می شود که این شرایط می تواند سبب بروز اختلال در فعالیت های روزمره فرد شود ، کاردرمانی با ارائه تمریناتی مشکلات مرتبط با ضعف عضلات را در برطرف می کند.

 

برای دریافت خدمات کاردرمانی در منزل می توانید با متخصصان کاردرمانی در منزل ما تماس حاصل بفرمایید.

۰۹۲۱۲۰۳۷۲۲۸ – ۰۲۱۷۷۱۹۲۵۷۴

 

کلمات مرتبط :

کاردرمانی بیماران پارکینسون – کاردرمانی در منزل – کاردرمانی در منزل تهران – کاردرمانی پارکینسون

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ