هزینه کاردرمانی در منزل با توجه به تعدا جلسات درمانی ، نوع مشکل فرد توانخواه ، متدهای مورد استفاده و … متغیر است و نمی توان عدد مشخصی برای آن ذکر کرد.

کاردرمانی در منزل خدمتی ارزشمند است که به افرادی که نیازمند خدمات توانبخشی و کاردرمانی هستند و به دلیل مشکلات جسمی و حرکتی و یا دیگر دلایل توانایی مراجعه به کلینیک کاردرمانی را ندارد ارائه می شود.

افراد می تواند در هر سنی که هستند از خدمات کاردرمانی در منزل بهره ببرند و بدون اینکه از منزل خارج شوند خدمات توانبخشی را دریفت کنند.

هزینه کاردرمانی در منزل با توجه به اینکه فرد نیازمند خدمات توانبخشی نیاز به خروج از منزل و صرف وقت و هزینه برای جابجایی و رفتن به کلینیک را نخواهد داشت بسایر مقرون بصرفه است.

چه افرادی از خدمات کاردرمانی در منزل بهره می برند؟

  • کودکانی که دچار مشکلات جسمی و حرکتی مادرزادی هستند مانند فلج مغزی
  • کودکانی که دچار اختلالات طیف اوتیسم ، سندرم داون و دیگر سندرم های ژنتیکی هستند.
  • کودکانی که دچار اختلال یادگیری هستند و در تحصیل خود دچار مشکل هستند.
  • کودکانی که دچار بیماری های مادرزادی همچون دیستروفی عضلانی هستند و شرایط جسمانی آن ها مطلوب نیست.
  • سالمندانی که به دلیل شرایط سالمندی و مشکلات مرتبط با افزایش سن دچار مشکلات جسمی و حرکتی شده اند.
  • مبتلایان به سکته مغزی که دچار مشکلات جسمی و ذهنی شده اند.
  • افرادی که پس از جراحی های ارتوپدی دچار مشکلات حرکتی شده اند.
  • و …

هزینه کاردرمانی در منزل

همان طور که گفته شد نمی توان رقم مشخصی برای تعرفه کاردرمانی در منزل مشخص کرد ، چراکه نیاز هر بیمار و مشکل وی و میزان جلسات کاردرمانی در منزل برای هر فرد متفاوت است و پس از ویزیت اولیه توسط کاردرمانگر مشخص می شود.

متخصصان کاردرمانی در منزل ما نهایت تلاش خود را بکار می گیرند تا از بروزترین و موثرترین متدهای توانبخشی به افرادی که به هر دلیل نیازمند خدمات توانبخشی هستند کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.

برای دریافت خدمات کاردرمانی در منزل تهران و اطلاع از تعرفه و هزینه کاردرمانی در منزل با ما در کلینیک کاردرمانی مهراد در ارتباط باشید.

 

کلمات مرتبط :

کاردرمانی در منزل تهران – کاردرمانی سکته مغزی در منزل – کاردرمانی دست – کاردرمانی پس از جراحی دست – کاردرمانی در منزل شرق تهران – کاردرمانی در تهرانپارس – کاردرمانی در مجیدیه

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ