بهترین مرکز کاردرمانی پارکینسون

کاردرمانی می تواند به افراد مبتلا به پارکینسون کمک کند تا در مواقعی که انجام فعالیت ها برای آن ها دشوار می شود و علائم بیماری عود می کند ، به انجام فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.

اگر پارکینسون دارید، ممکن است انجام برخی از کارهای روزمره و فعالیت هایی که قبلاً به راحتی انجام می دادید، برای شما دشوارتر باشد.

دستورالعمل ها می گوید که افراد مبتلا به این بیماری باید بلافاصله پس از تشخیص به بهترین مرکز کاردرمانی پارکینسون مراجعه کند و یا یک کاردرمانگر که تجربه کار با افراد مبتلا به پارکینسون را دارد در ارتباط باشد. آنها می‌دانند که توانایی انجام فعالیت‌های روزانه می‌تواند برای سلامتی و احساس خوب بودن شما بسیار مهم باشد.

دلایل مراجعه به بهترین مرکز کاردرمانی پارکینسون

با مراجعه به بهترین مرکز کاردرمانی پارکینسون می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

لرزش
اگر لرزش دارید، این می تواند کارهای روزمره مانند بستن دکمه پیراهن یا آرایش کردن را تحت تاثیر قرار دهد.

یک کاردرمانگر می تواند به شما در مورد روش های مختلف مدیریت لرزش کمک کند. آنها همچنین ممکن است تمریناتی را برای کمک به بهبود عملکرد دست شما پیشنهاد کنند.

خستگی
ممکن است با پارکینسون احساس خستگی کنید و سریعتر از نظر جسمی و روحی خسته شوید. کاردرمانگر شما ممکن است از شما بخواهد که یک دفتر خاطرات داشته باشید. این به این منظور است که بتوانید یادداشت کنید چه کارهایی شما را خسته می کند و آیا زمان هایی از روز وجود دارد که احساس خستگی بیشتری می کنید. آنها می توانند به شما در برنامه ریزی، سرعت بخشیدن و ورزش ملایم و استراحت در طول روز کمک کنند. آنها همچنین می توانند راه هایی را برای ایجاد یک روال خواب خوب پیشنهاد کنند.

ارتباط
افراد مبتلا به پارکینسون ممکن است مشکلاتی را در ارتباطات از جمله تغییر در دست خط تجربه کنند.

کاردرمانگران در بهترین مرکز کاردرمانی پارکینسون می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، از جمله اجتناب از حواس پرتی در حین نوشتن، یا توجه به هر حرفی که هنگام نوشتن می سازید.

آنها همچنین می توانند از شما برای شروع یا ادامه استفاده از رایانه و سایر فناوری ها برای کمک به شما در انجام مکاتبات روزانه یا پیشنهاد سازمان هایی که می توانند آموزش ارائه دهند، حمایت کنند.

اضطراب
اگر پارکینسون دارید، ممکن است دچار اضطراب شوید. این ممکن است به دلیل تغییرات در مواد شیمیایی در مغز باشد که خلق و خوی شما را کنترل و تنظیم می کند، یا به دلیل نگرانی هایی که در مورد زندگی با یک بیماری طولانی مدت دارید. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل نگرانی از افتادن، یا خوردن و آشامیدن در ملاء عام، از شرکت در فعالیت‌ها جلوگیری کند.

یک کاردرمانگر ممکن است بتواند به شما در یافتن راهبردهایی برای مقابله با اضطراب کمک کند. آنها همچنین می توانند در صورت لزوم شما را به یک متخصص سلامت روان ارجاع دهند.

 

کلمات مرتبط :

بهترین مرکز کاردرمانی پارکینسون – بهترین مرکز کاردرمانی در منزل – کاردرمانی سکته مغزی در منزل – کاردرمانی پارکینسون در منزل

فهرست
مشاوره رایگان در واتس آپ